Tryin' your best to bring the water to your eyes


I wish, Stevie Wonder
Jag är så trött. Helt slut, klockan är bara strax efter 11 och jag är supertorr i ögonen. Det sitter kvar från igår. När jag kom hem kl. 00.15 hade jag bara lite energi kvar i högra lillfingret, som pulserade och hade myror i sig.. omysigt. Jobbade på en julsittning i gruvan igår, för 75 personer. Smidigt som bara den skulle det gå och jag fick lägga upp revbensspjäll.. Blev mycket mat över också, så jag har ätit julens första julmat. Mmmmm! Jansson och köttbullar och rödbetssallad! Var i alla fall mätt när jag kom hem.

Nu panikskriver jag terorier till uppsatsen. Vet inte riktigt om de passar in, men får kanske modifiera syftet lite.. kanske..

Sen ska det dammsugas, packas, ätas och handlas för att sedan springa eventuellt cykla till gruvan för mer jobb ikväll. Eeeh. Mina leder gör ont efter alla tunga tallrikar från igår. Stackars Werdshus-tjejer!
1 Sarah:

skriven

Äh, vi är starka vettu..;-) Man vänjer sig efter ett tag. =)

Kommentera här: