I got soul but I'm not a soldier

All These Things That I've Never Done, The Killers
Om Linnéa visste hur jag hade låtit det förfalla här hemma.. Heheheheee! Men som Andreas säger, så har jag en mycket högre smärttröskel när det gäller nedskräpning (och allt annat tror jag också) än Linnéa. Men nu är städhandksarna på och Städlistan på Spotify har skapats! Yes!

Att köpa tre nya par skor var väl kanske inte så väldigt smart. Hela hallen är nu full och jag kan inte se dörrmattan. Ooopsie!


Lillbro' var här och hämtade sin kaffebryggare nu precis. Han ska visst åka upp imorgon redan. WHAT!? Då kan ju inte jag följa med! Jag måste ju jobba... Men tänkte åka hem till mammi och pappi ikväll och säga hej svejs! Vi får se när jag har tid att åka upp dit. Någonsin? Who knows. 10 timmar med tåg/buss skulle det visst ta enligt SJ. Hugaligen...
1 Linnéa:

skriven

Påstår du att jag är en klenis, va? ;)



Du kan ju öva på ditt buss- och tågåkande med en tur till Stockholm först, tycker jag!

2 Minea:

skriven

Hahahahaha! Inte klenis, bättre städmoral kanske? Heheheh! Ooh, träning är alltid bra! :)

Kommentera här: