Hey little droid, is your head on wrong?

Robotboy, Robyn
Munkar är en hemtentaskrivande flickas bästa vän. Jag lovar. Jag for ner till stan idag igen och köpte ett par tre stycken. Heh, med strössel på! The best kind. Köpte också 14 par stumpor till Karolini för 100 kronor! Woowsa! Köpte 7 för 50 kronor till mig. Skiter i om dom går sönder efter någon månad, för det va billigt som attan!

Dagen går långasamt idag. Kanske för att jag sitter framför datorn och försöker för allt i världen att skriva klart min hemtenta. Hrm. Det går inte så bra. Det finns så mycket annat på Internet som är kul. Lyssnar på älskade ROBYN på Spotify också. Aaah, henne kan jag lyssna på och titta in i väggen hela dagen om jag fick.

Imorgon ska jag jobba i några timmar på gruvan. Trevligt att åka ner och ifrån verkligheten tycker jag. Ska ha en tur som inte är ordinarie. Alltså en bokad tur. På engelska ner till 155m. för ett gäng belgiska ungdomar. Igh, det där sista tyckte jag inte om. Men vi får se hur det går. Pappi är i alla fall och lånar ut sin bil åt mig så jag kan köra till jobbet och inte behöva cykla i regnet. Trevligt. Och så kan jag ju sova lite längre också! :)

Det är löningshelg och många ska ut. Men inte jag för jag har tenta. Så åter till den!
1 Anna:

skriven

Åh vad duktig du är som pluggar, jobbar på gruvan och på bion! Inte illa. Men den som väntar på nåt gott..

Simma lugnt och hälsa Sala från mig!

Kramar

Kommentera här: