Someday I'll be living in a big old city

Mean, Taylor Swift
Taylor Swift släppte sitt nya album Speak now igår! Weeei! Taylor Swift är en av mina svageheter. Jag vet att vissa inte håller med. Men men. She's good.

Har fått höstlovsschemat nu! Ooooooh, är så exalterad! Jag ska spöka så mycket! Både i gruvan och på mörkervandring! Blev lite snopen när jag såg att jag ska städa under två dagar. Hrm. But what to do. Och har även fått det stora ansvaret att stå i repan (receptionen) under en förmiddag också. Iigh. Men långa dagar kommer det bli! Och mucho dinero.

Idag har vi haft introduktion till uppatskursen. Fancy va det för vi blev bussade till Hammarskogs herrgård utanför Uppsala och hade heldagskonferens.. typ. Med morgonfika, lunchbuffé och eftermiddagsfika. Jag har druckit så himla mycket té och ramlösa idag so it's not even funny. Sprang upp på toa när jag kom hem. Heeeh. By the way så går hårstrå-psykot kvar på kursen. Hmmm.. Försökte undvika honom, men han hamnade bredvid mig på nåt vänster när vi gick på promenad under lunchen. Weird.

Nej, nu är det ANTM på sidereel. Jag gillar Chris, hon är cool. I dagens avsnitt ska de få träffa Zac Posen! Woop! They have turned it up this season! Bästa priserna, bästa designerna och bästa fotograferna. Italian Vogue är priset!! What the hell liksom!

Well, imorgon ska jag visa skolbio för lågstadiet. Kul. Nja.
1 Nian:

skriven

Fancy pansy! Weirdot låter intressant, hmmm... Han kanske gör en voodoo docka? =P Du måste vara några avsnitt före va? Priset är det bästa hittills, men jag tycker inte att tjejerna är speciella..

2 Linnéa:

skriven

Jag ser fram emot långa rapporter om gruvan under höstlovet! Samtidigt som det kommer ge mej enorm ångest för att jag inte är där...

Kommentera här: