She said: Hello mister, pleased to meet you

Big Jet plane, Angus & Julia Stone

Jag vet inte vad det för fel på mig. Vaknar 8 varje dag. Sharp. Kanske har jag så mycket att göra att hjärnan väcker mig i förtid varje morgon. Det måste vara så. Och konstigt nog är jag inte trött heller. Pigg som en piggelin så här tidigt på morgonen? Det måste vara nåt fel.

Jobbade på bion igår. Prince of Persia. Mja. Helt okej film faktiskt, påminde om Aladdin! :) Hihihi! Ska visa den ikväll också och imorgon. Hrm. Så bra va den ju inte. Men men. Får hitta på annat under tiden!

Ska till gruvan idag innan jobbet väntar ikväll. Ska dit med Johanna. Puh! Kul kommer det bli i alla fall. Känner paniken komma krypande. Har egentligen bara den här helgen att åka dit. Hinner inte senare. Och sen börjar jag jobba den 15 juni. Ojoj! Men har i alla fall skrivit klart alla fakta som jag ska berätta under gruvturerna i sommar. Det känns bra.

Det är helt ofattbart så många myggbett jag har! Det värsta är att jag har två stycken på handen! Och dom slutar inte klia!! Är alldeles röd! Grrrr!

Kommentera här: