Sun is in the sky oh why oh why would I wanna be anywhere else?

LDN, Lily Allen

Det är en bra dag idag. Allt känns rätt på nåt vis! Tjo. Dagen började med nyheten att jag har blivit godkänd på tentan! Wooooho! Så nu är Geografi A kursen officiellt avslutad. Tyngden av en skyskrapa lättade från mina axlar. Heh. Och jag som inte tyckte att geografi var min grej, men den har kursen har bara flytit fram. Så skönt. Så nu kan jag ha riktig semester utan att oroa mig inför hösten. Tjo på den!

Sen visade det sig att jag hade en hel del pengar på kontot också! Älskar att få lön. Och speciellt att få överraskande mycket lön! Den kom från flera håll också, så tack så mycket!

Igår kraschade min idé om att bli hemmafru. Gjorde nämligen ost- och skinkpaj.. och halva smeten hamnade i botten av ugnen och det lukar fortfarande bränt. Surt. Så nu har jag rotad fram ugnsrengöring och lite svinto så här ska det göras rent!

Well off I go!

Kommentera här: