The dog days are over. The dog days are done.

Dog days are over, Florence and the Machine

Satan i gatan vad det är varmt att arbeta. Hade glömt det. Började 8, sharp. Och städade febrilt i fyra timmar. Needless to say så droppade det om mig när jag var klar. Iuugh, det är tungt att renbädda sängar måste jag säga, och tvätten som blir är ännu tyngre, tynger ner min själ. Grr. Men va snabb som bara den och hann klart med 5 minuter to spare! Tjo! Drip drop! Imorrn ska det jobbar igen. Uh-oh. Har fem dagar att se fram emot. Heh.

Sen for jag vidare till polisstationen för att lösa ut min stulna cykel! Äntligen fick man tillbaka den! Den har stått och samlat damm hos plisen sedan oktober. Dom arbetar snabbt dom där poliserna. Jajamen!

Igår va den Pirde and Prejudice! den bästa kärlekshistorien som någonsin har skrivits! Jane Austen i mitt hjärta. Riktigt bra filmatisering va det också. Dock är den med Colin Firth bättre. Men men! Bara älskar den.

Fy va jag känner för att bada! Borde springa ner. Nu. Hoppas att det inte är några andra där så jag kan plaska ordentligt utan att verka patetisk för att jag badar ensam. Hm.

Just det! Antagninsbeskedet har kommit. Har samhällsgeografi C att se fram emot i sommar. Hehe, ska bli kul. Faktiskt. Har sökt extra kurser också på 15 hp. Kom in på dom med. Får se om jag orkar med.

Var är min Mr. Darcy?

Kommentera här: