It's got my name on it, and it's just waiting there for me

The letter, James Morrison

Hämtade ut ett paket idag! Tjoio! Från H&M, och jag fick två efterlängtade sommarklänningar! För bara 99 kronor! För BÅDA!! Ett kap! Tjop tjop. Men nu är det inte många kronor kvar på kontot. Aj då.

Moster Inger fyller år idag. Hur mycket nämner vi inte. Heh. Så hon fick present och jag fick jordgubbar! That's fair. Jajamänsan! Och hann precis cykla hem innan regnet kom. Så nu har det regnat! Det va då på tiden! Är lycklig nu. Hoppas det håller i sig lite. Eller i alla fall att molnen hänger kvar här och chillar lite. Klarar inte av flera dar av äckligt svettiga knän! Iich! Behöver lite skugga i ett par dagar. Måste svalka mig lite. Men regnet får gärna ha uppehåll när jag ska cykla. Hrm. 

Mami och papi har tydligen sålt huset. Ey! Till ett par holländare som ska pensionera sig nästa år och bosätta sig i exotiska Sverige. Ha! Men men. De flyttar in i Maj. Lång tid kvar. Hinner göra katterna till innekatter tills dess. Tror jag.

1 Josefin:

skriven

Vart ska de då bosätta sig? I stan nära lilla döttran eller;)

Kommentera här: