I'm all you need, I am the ultimate high

Pusher, Henok Achido ft. Sophia Somajo
Sen kväll blev det igår. Var hemma vid halv två, och bestämde mig då för att renbädda och testa mitt nya gosiga täcke! Score! Bäste grejen ever!

Jo, en tapper mycket liten skara begav sig igår kväll ut på dem stora, hala vägarna mot Köping. Det är ett mirakel att vi kom dit hela med tanke på vem det var som körde. Ehhrm. Kvällen spenderades i gott sällskap i ett annorlunda hus med god mat och trevlig stämning. Sällskapsspel blev det givetvis också. Så  blir det när det är gruvguider som get together. Lyckades ta två bilder.. som ser likadana ut.



Många spel blev det faktiskt.. kanske var det därför som det blev så sent? Who knows.. kanske. Galenpanna var roligt och Andreas blev förkrossad, Ticket to ride var svårt som vanligt och jag förlorade, Bezzerwizzer var irriterande som vanligt, och Allsång på Skansen-spelet gav mig bara dåliga kort. Hrm. Men det var kul ändå!

Nu ska jag trycka i mig det sista av den överblivna pizzasalladen som jag hittade i kylen nyss. Fan, va peppar är starkt. Sen ska optikern titta på mina ögon och linser. Mm.
1 Linnéa:

skriven

Vilken fantastisk bild.

2 Minéa:

skriven

Hahahahahahahahaha! Jaaa! :)

Kommentera här: