I got the sun in my pocket and the moon in my hand

I got the sun in my pocket, Locnville
Packar och städar. Ränner och flänger. Fram och tillbaka. Har en lista som måste packas. For ner på stan och shoppade ett linne. Men glömde köpa hörlurar, det viktigaste som skulle köpas. Hrm, får åka ner imorgon också.

Imorgon åker jag till Karolin! Woopidoooo! Ganska många timmar på tåg har jag att se fram emot. Så jag har plockat fram den skönaste reseutstyrseln som jag kunde hitta! Såå det så!

Igår bröjade Fångarna på Fortet! Nostalgi! Ååååh, va det är ett bra program! Älskart! Och dvärgarna är med, och till och med tigerkvinnan (sa Karolin!). Helt underbart! Men va tvungen att springa ner till tvättstugan mitt i och hämta tvätten. Gaah. Hahahaaa! Och första gången jag sprang ner och la i tvätt så råkade jag glämma nycklarna på tvättmaskinen när jag gick ut. Oooops! Men det löste sig, skönt att man har snälla grannar.



Sista dagen på jobbet och guiderna ser lite sletna ut.

Kommentera här: